reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Patrik Dvořák

Patrik Dvořák

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy treba mať dobrú náladu a vďaka nej vie byť život vždy veselý.Nepodliehajme panike. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ďakovný list Európskej komisii za múku!!!

Patrik Dvořák

Ďakovný list Európskej komisii za múku!!!

Milá európska komisia, dovoľte mi, aby som sa Vám poďakoval za potravinovú pomoc, ktorá dorazila aj do mestečka Stropkov.

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 425x
  • 9
Podaj prst, oserie ti ruku...

Patrik Dvořák

Podaj prst, oserie ti ruku...

Takto znie staré príslovie a takto mi to hovorievala moja stará mama. Stará mama síce už nežije, ale mám taký pocit, že toto príslovie platí aj naďalej a myslím si, že mnohí, ktorí zažijú rôzne skúsenosti si povedia, že toto príslovie bude platiť navždy.

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 748x
  • 56
Otvorený list Európskej komisii

Patrik Dvořák

Otvorený list Európskej komisii

Vážená Európska komisia, dovoľujem si Vám týmto poslať otvorený list ako občan Slovenskej republiky a neviem ako sa nazvať podľa Lisabonskej zmluvy, ale pravdepodobne aj obyvateľ Európy. Reagujem na to, že sa momentálne odsúhlasuje to, že všetci v EÚ musíme povinne používať žiarivky.

  • 18. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 422x
Milovaní cestári

Patrik Dvořák

Milovaní cestári

Sniežik sa nám chumelí, zimička už prišla... Autá jazdia v kolónach a začínajú prvé havárie. Veľa šoférov je nahnevaných, veľa ľudí popadalo na zem... A všetci sa obraciame za našimi cestármi, ktorí sú ako každý rok pripravení zvládať tunajšiu zimnú nádielku a sezónu.

  • 2. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Ani na sex ťa už nepoužijem...!

Patrik Dvořák

Ani na sex ťa už nepoužijem...!

Ozval sa hlas z chodby... Pomaly som sa vracal z WCka na svoju izbu a po ceste som postretol vysokého muža, asi okolo 40tky, ktorý si mumlajúc nadávky, odišiel z nášho onkologického oddelenia.

  • 19. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Rôzne životné osudy

Patrik Dvořák

Rôzne životné osudy

Život prináša rôzne prekvapenia. Nikdy nemôžeme vedieť, kto z nás kde a ako skončí. Či už to bude u nás, alebo v inej krajine a ani v akej pozícii.  Chodíme do obchodných domov a občas vidíme pred nimi postávať bezdomovcov, ktorí pýtajú peniaze, alebo aspoň nejaké drobné. Niekto im niečo málo dá. Niekto im vynadá. Niekto ich ignoruje. Ale málokto z nás si uvedomuje, že aj medzi týmito ľuďmi sú vysokoškolsky vzdelaní ľudia. Ľudia, ktorí kedysi mali svoje rodiny, vlastnili nehnuteľnosti – domy, byty a rozličnými životnými udalosťami o to všetko prišli. Samozrejme, každý si za svoj osud do istej miery môže sám...

  • 11. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 147x
  • 16
Balada o DPH

Patrik Dvořák

Balada o DPH

Milujem predvolebné sľuby. Premúdrelí ekonómovia v továrničkách na spracovanie štátnej moci premývajú mozočky národa slovenského. Pod továrničkami samozrejme myslím naše veselé politické strany. A je úplne jedno z ktorej časti politického spektra sú.

  • 28. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Okamih šťastia

Patrik Dvořák

Okamih šťastia

Niekoľko dní dozadu som bol v jednom obchodnom centre, kde som mal dohodnuté stretnutie. Keďže som mal ešte zhruba 20 minút čas, tak som si povedal, že sa trochu poprechádzam, poprípade si sadnem niekde na lavičku. Pozrel som si výklady (cítiť, že sa pomaličky blížia Vianoce a v obchodoch sa zase objavia reklamy, ktoré od nás čo najefektívnejšie vymámia peniažky) a posadil som sa na lavičku.

  • 5. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Ako Vás môžu obrať o byt

Patrik Dvořák

Ako Vás môžu obrať o byt

Včera sa zastavil u mňa jeden môj kamarát a vyzeral byť dosť nešťastný. Keď sme si dali troška  vína, tak som sa ho opýtal, čo ho trápi. Porozprával mi jednu neskutočnú príhodu, o ktorú sa musím s Vami podeliť tu na tomto blogu, pretože som si myslel, že už ma nedokáže prekvapiť hocičo, ale tento príbeh ma naozaj prekvapil.

  • 9. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 107
Koľko ľudí ešte musí zomrieť?

Patrik Dvořák

Koľko ľudí ešte musí zomrieť?

Čo všetko sa musí stať, aby začali kompetentní niečo robiť? Aké nešťastia sa musia udiať v našej krajine, aby sa konečne začalo niečo meniť a aby kompetentní začali niečo riešiť?

  • 3. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
Psík poliaty kyselinou

Patrik Dvořák

Psík poliaty kyselinou

...on ho držal a polieval kyselinou. ...pesinko ukrutne kňučal. Kyselina mu rozleptávala jednotlivé vrstvy kože a o chvíľu sa objavilo živé mäso. Psík zavíjal a potom ho určite ešte mlátil hlava – nehlava. A zabával sa na tom. Nejaký svinský úchylák....

  • 27. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 564x
  • 68
Skorumpovaný revízor z bratislavskej MHD

Patrik Dvořák

Skorumpovaný revízor z bratislavskej MHD

Predstavte si, že nasadnete v Dúbravke do električky. Pohodlne sa usadíte a začínate cestovať smerom do stredu mesta. A takto pekne začína aj naša situácia...

  • 12. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 46 434x
  • 340
Dedo, prepíš pozemok – prepíš, prepíš...

Patrik Dvořák

Dedo, prepíš pozemok – prepíš, prepíš...

Bol pekný jesenný, i keď upršaný deň a na onkológii bola nuda ako vždy.

  • 30. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 58
Slovenskí štátni úradníci

Patrik Dvořák

Slovenskí štátni úradníci

Manželka ma poprosila, aby som ju odviezol. Potrebuje ísť na pár úradov vybaviť veci ohľadne materského príspevku.

  • 22. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Leto v Bratislave – hlavne nedostať infarkt

Patrik Dvořák

Leto v Bratislave – hlavne nedostať infarkt

Toto leto je v Bratislave obzvlášť veľmi pekné, aj keď treba povedať, že máme veľmi veľké teplo. Počas prechádzky s rodinou od prístavu až k nákupnému centru Eurovea (ktorému som veľmi rád, že je postavené a že je to jedno z mála miest, kde sa dá ešte trošku poprechádzať) som si uvedomil aj niekoľko dôležitých drobností, ktoré tu chýbajú.

  • 16. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
Bratislavský hrad – kde sú naše miliardy?

Patrik Dvořák

Bratislavský hrad – kde sú naše miliardy?

V sobotu som si so svojou manželkou a naším malým, jednomesačným synom vyšiel na prechádzku, po veľmi dlhej dobe, na novo zrekonštruovaný Bratislavský hrad. Nakoľko sme vedeli, že hrad je kompletne zrekonštruovaný a investovali sa naše spoločné peniaze, nás bežných občanov, v objeme takmer 3 miliardy korún, alebo 100 miliónov eur, tak sme sa prišli pozrieť, čo sa za naše spoločné peniaze na hrade urobilo.

  • 13. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 84
Prichádza Radičovej vláda - Dajme jej čas 100 dní

Patrik Dvořák

Prichádza Radičovej vláda - Dajme jej čas 100 dní

Každá vláda už tradične dostáva svojich 100 dní. Aby sa ukázala, čoho je schopná a čo dokáže. Aby sme my všetci, obyčajní ľudia, občania, vedeli, čo od nej môžeme čakať.

  • 7. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 749x
  • 13
Veselo je na Slovensku - Úplatok za pád vlády a iné príhody

Patrik Dvořák

Veselo je na Slovensku - Úplatok za pád vlády a iné príhody

Na Slovensku je nám zase veselo. Miluje nás hlavne Taliansko, ktoré sme zázrakom, ktorý nebýva tak často, by som povedal, že tak raz za 100 rokov a tým zázrakom myslím naše víťazstvo nad Talianskom na MS vo futbale.

  • 28. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Marihuanové krídlo strany SaS

Patrik Dvořák

Marihuanové krídlo strany SaS

Naše hlavné mesto sa stalo opäť dejiskom pozoruhodného pochodu. Tento krát za právo fajčiť marihuanu. Nakoľko už je po voľbách, tak v podstate už by nikoho nejaké pochody nemali zaujímať, ale tento pochod bol konkrétne namierený proti našemu nováčikovi na politickej scéne, strane Sloboda a Solidarita. Keď som to sledoval v správach, tak som si povedal: „Fííííha, asi volebná kampaň buď pokračuje, alebo pomaly nám začína nová volebná kampaň - Predčasné voľby rok 2011.“

  • 22. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Krištáľová pravica

Patrik Dvořák

Krištáľová pravica

Radičovej premiérstvo pod Ficovým damoklovým mečom

  • 15. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu